svar på frågestund lite sent.

fråga: hur gamla är ni?
 svar: 13 vi ska fylla 14


 fråga:
Har nån av er kille? :)Har ni förlorat eran oskuld?
Kan ni göra ett video inläägg?
Ni är skit grymma båda två.
 
Svar: nej ingen av oss har killar just nu ,nej det har vi inte
ja det är klart

tacktack!

Fråga: Vad gillar ni att göra?
vilka är era närmaste vänner? :)

svar: vi gillar mycket båda två, för mej natta är det ju celie och natalie och för celie är det ju jag och natalie

 fråga: favorit färg?Favorit djur? har ni syskon,isf hur många?
gillar ni någon (kille)?
Skit Bra Blogg puus !

Svar: min är blå och celies är typ också det? vårat favorit djur är nog katt o hund <3
jaa vi båda gör det  tack!

 fråga: Vart bor ni?
När vare sist ni hade kille?
Skulle ni vilja ha en pojkvänn?
Vilken skola går ni i?
Puss :)


svar: vi bor i skarpnäck o bagis :) för mej vare förra året och celie oxå
jaa!
celie går i engelskaskolan norr, och jag i tätorpsskolan :)

 fråga: Vart brukar ni hänga? (platser) E ni med varann typ hela tiden?
Är ni två släkt? ni är skit lika :D
Kram ! :)


svar: vi brukar hänga på olika platser men mest i skarpnäck 
aa typ:)
jaa vi är kusiner, tack så mycket


 fråga: Kan Ni Göra Ett Video BloggIlägg? :D

svar: ja det är klart, det kommer snart 


fråga:FETT BRA BLOGG! E ni båda colombianer? <3

 svar: ja det är vi, fas int hel celie är serb också o jag är från iran också <3

Så det var allt tack för alla fågor:)// natta o celie :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0