skolan e bajjss

Hejhej alla! Idag när jag kom hem från skolan så åt jag sen gick jag ut en lång stund. Efter de kom jag hem och gjorde läxor för jag har so prov imorgon i lag och rätt osv. jag måste träna skiit mycket, jag kan inte så jätte mkt om de men ja försökte och jag satt och plugga i typ en timme-.- så jag hoppas att jag får godkännt imorn:) Juste ni vet att vi hade fritdrottsdag och då när vi hade det skulle våra lärare bestämma vilka som ska va med ppå tirangelkampen tror jag de hette aa det är när man tävlar mot andra skolor i längdhopp, höjdhopp, Fotboll, Stafett och typ mer. Aa men iaf så blev jag uttagen för att spring stafett e skiit glad haha :D. Men just nu äter jag nån slags nyttig choklad och jag ska snart ut o springa som vanligt :) <3 men hare bra så länge puuuuuuusssssss N'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0