ska ut o jogga

Hej! jag har inte bloggat på 2 dagra :P men nu gör jag d iaf. Men a ska berätta om mina underbara dagar.
lördag: va hemma hos celie med natalie sen typ bara varit hemma o så inget speciellt :)
söndag: jag va i kyrkan efteråt åkte jag och natalie till stan och vi hade inget att göra så vi gick till kungsträgården
sen bestämde vi oss för att åk till grönan så vi GICK ditfrån kungsträgrden t grönalund d va skit jobbigt -.- men eftersom vi inte kom in på grönan pga en sak , och vi blev sura och bestämde oss för att gå till aquaria som ligger precis vid grönan.  O vrf vi valde att gå dit istället för att åka hem var för att vi hade gått hela vägen då för ingenting. Men det var jätte trevligt där med fiskar o grejer hahha :P okej efter att ha varit på aquaria mötte vi upp arijan för hon skulle låna nattis airmaxxx :D och när vi hade mötte henne gick vi o åt kebbab.
Sen så ville vi gå på bio så vi gick , vi såg fast and furious skit bra vi såg den 2 gånger. Aj riktigt lång dag var det!
och just nu så sitter jag hemma tittar på tv. men jag bloggar nog senare för ska ut o jogga nu puss N'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0