Jag är duktig!

hej  nu har jag läst ut en bok som jag hade i läxa jag läste typ 100 sidor duktig jag är :)
men nu ska jag fortsätta att göra en recension som jag oxå har i läxa.
Imogon ska jag bara vara i skolan sen hem och träna tror jag sen får vi se. Men iaf nu har vi frågestund fråga på!
Men jag tänkte berätta vad jag gjorde idag, a idag så vaknade jag sen åkte jag till tandläkaren fick borra-.- sen gick jag till sklan och hade idrott efter det mat sen svenska sen slutatde vi. Efteråt gick jag hem och celie kom så hon följde med mig jag skulle jogga. Senare gick vi till centrum och köpte pizza och pommes. Men nu ska jaag plugga. N'

Kommentarer
Postat av: Jenny <3

Svar: Tack, desamma <3

2011-05-25 @ 14:35:59
URL: http://jjennus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0