Fredag!

Shoooooo !
vad gör ni? :) själv så ligger jag i sängen och pratar me min älskade bästavän (natis) :D idag så har jag typ bara chillat hemma hos mej me natta & natis, imorn så ska kommer natta & natis komma t mej tidigt på morronen sen ska vi röra oss mot skanstull för jag ska köpa en väska och fixa en grej t mamma sen efter de så ska vi hem t mej igen för vi ska fixa oss till en hemmafeest hos min syster för att hon har fyllt år så vi ska typ dit :) sen så kanske natta & katis sover hos mej vi får se hur det blir, snart så ska jag kolla på en film som heter dear john, jag har sett den förut men kände bara för att se den igen hah aja bloggar mer sen puuuuuusss 'C' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0