Förlååt !

Hej !
Asso förlåt att jag inte har bloggar på flera dagar men jag har haft fullt upp, men nu ska jag börja blogga mycket oftare !
Igår så va jag med natta, först va vi hemma hos henne en stund sen gick vi till bagis centrum och köpte pizza och pommes d va fett gott ! :D senare på kvällen åkte jag hem.
Idag så har jag varit i skolan och sen åkte jag till Hagsätra snabbt och fixade lite grejer sen åkte jag hem och hämtade mina småsyskon från dagis. Just nu sitter jag i soffan och passar mina småsyskon, har precis ätit mat hehe :)
Aja bloggar lite senare puuss på rumpan ! :D <3 
 

                                       
                                                                           <3 Vi Två ! <3
                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0