Desperate housewives :)

heeeej !
hur mår ni? själv mår jag helt okej tror att jag börjar bli sjuk har jätte ont i halsen har blivit smittad -.- men annars mår jag bra :D
Idag har jag varit i skolan & sen åkt t eriksdals med natta o natis :) sen när vi skulle åka hem så gick min väska sönder när jag skulle stänga den.. :/ iaf just nu sitter jag framför datan och är inne på facebook & kollar på olika bloggar. snart börjar Desperate housewives och sen Big brother ! :D
Imorn så fyller min syster 17 år så jag ska fira henne, hade tänkt att vakna tidigt för att ge henne frukost på sängen haha sen måste jag köpa en present t henne efter skolan har glömmt att köpa haha aja bloggar mer imorn eller senare puussss 'C'

Saknar dej min vackra syster ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0