Ny duschad

Hejsan alla :)
Kom precis ut från en lång skön dusch, jag älskar att duscha haha iaf just nu ligger jag i min säng o äter mandariner. Hade tänkt att gå ut men jag pallar int e fett trött faktist så jag ska typ ladda ner en film istället :)
Imorn så ska jag ut med natta och natis, först ska vi t stan för jag behöver ett par nya skor så jag ska köpa skor o lite andra grejer vi får se vad jag hittar sen så vet jag int riktigt vad vi ska göra men vi hittar på nått roligt som vi alltid brukar göra haha :D Skolan börjar snart.. Va tycker ni om det? själv så pallar jag int börja orkar int plugga o grejer d e fett jobbigt -.- men man måste ju plugga hårt för att få ett bra yrke i framtiden haha men jag bloggar lite senare puss 'C' <3
Bjuder på en bild på mej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0