Hemma

Hej allihop :D
Kom hem för ungefär en halvtimme sen, har varit på kina restutrang me världens bästa mamma :)
Idag har det varit en lång dag haha det började med att jag gick t kyrkan på morgonen med natta och mina två småsyskon som heter neo & milo ifall ni undra ;) sen efter det så mötte jag o natta upp natis (när vi hade lämnat mina småsyskon) och då åkte vi t skanstull och där köpte jag tre par skor som va skit billiga så jag passade på att köpa, jag köpte dom från belle skoaffären jag vet int direkt va den heter med nånting me belle iallafall och jag köpte svarta, vita och mörkblåa låga skor :) sen efter det så mötte vi upp Arijana och åt Kebab fett gott ! :D sen efter det så åkte vi t stan o mötte upp anna och då köpte jag en tröja ifrån hm jag hann inte köpa så mkt kläder för affärerna stängdes kl 5 -.- när affärerna stängdes så mötte vi upp Lukia, Bella & två andra av deras kompisar snabbt sen åkte jag, natta & natis hem till natis i skarpnäck för vi skulle byta om sen gick vi t fältet, sen efter det så ringde min mamma och undra om jag ville äta på kinaresturang me henne och då så mötte jag upp henne och sen åt vi det va fett gott ! och sen så gick vi hem och nu sitter jag i min säng och äter godis från mitt påskägg haha :)
Imorn så ska jag, natta & natis åka t rålis och grilla :D vi ska möta upp folk där oxå så det ska bli kul :)
Men jag bloggar mer sen puss 'C'
Mina bebisar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0